Image not available

Η Εκκίνηση Της Ιστιοπλοικής Περιπλάνησης

Η Εκκίνηση Της Ιστιοπλοικής Περιπλάνησης

Η Εκκίνηση Της Ιστιοπλοικής Περιπλάνησης

Parajumpers sale www.airbrushhenk.nl Parajumpers sale http://www.unifem.ch canada goose sale Canada Goose jas http://www.canadagooseoutlets.be https://www.gasinc.nl

Racing Group


Aegean Regatta on 2014-08-16

Aegean Regatta 2014.jpg

The Aegean Regatta is an international sailing organization which started in 2001.The organization started having two main goals.On the one hand, it wanted to give the opportunity either to the yachtsmen/women of the capital city of Greece or to the ones of the islands to get to know the islands ...more

North Aegean Cup on 2014-07-27

"North Aegean Cup 2014" will be held from Sunday July 27 until Saturday August 2 2014, for boats with ORCi, IRC and ORC Club rating certificates.

The races will take place in Toroneos Gulf and the North Aegean. The start ceremony and the skippers' meeting will take place in Porto Carras res...more

National Offshore Sailing Championship on 2014-06-01

10442494_767597079947805_167117706166206458_n.jpg

Το χαμηλό βαρομετρικό με τις ασυνήθιστες για την εποχή συνθήκες έπληξε και την διοργάνωση, αφού αποθάρρυνε κυρίως συμμετοχές από το κέντρο και ταλαιπώρησε τα σκάφη που κρόσαραν τον Κορινθιακό. Oρισμένα έφτασαν στην Πάτρα αργά την νύκτα και κάποιο ακόμη, μόλις λίγες ώρες πριν την εκκίνηση. Ωστόσο κατέδειξαν την σημασία που έχει για αυτές η συμμετοχή στο Πανελλήνιο αφενός αλλά και πόσο μεγάλη είναι η προσφορά αυτών των ομάδων στην διοργάνωση.

Ο διοργανωτής όμιλος προσπάθησε να είναι φιλόξενος, αντιμετωπίζοντας πολλές αναποδιές που οι καιρικές συνθήκες δημιουργούσαν και σε μεγάλο βαθμό το πέτυχε, ελλιμενίζοντας τα σκάφη και μεταφέροντας την καρδιά της διοργάνωσης στο πιο κεντρικό σημείο της πόλης, τον μόλο της Αγ.Νικολάου.

Οι αγώνες χαρακτηρίστηκαν από σημαντική για την εποχή και την οικονομική κατάσταση αντιπροσωπευτικότητα ομίλων, ενώ η κρίση και οι καιρικές συνθήκες περιόρισαν τις συμμετοχές σκαφών αφενός, αλλά στα σκάφη συναντούσε κανείς ιστιοπλόους από πολλούς ομίλους της επικράτειας. Η περιοχή του Ιονίου και της Δ.Ελλάδος εκπροσωπήθηκε με σκάφη από την Πάτρα (5), την Καλαμάτα (1), την Κέρκυρα (1), την Ζάκυνθο (1) και το Αίγιο (2) και η υπόλοιπη επικράτεια με ομάδες από το κέντρο, την Θεσσαλονίκη, την Χίο και τον Βόλο. Δικαίωσε έτσι την επιλογή της Ε.Α.Θ να «εξάγει» κατά καιρούς το Πανελλήνιο σε περιοχές όπου ο θεσμός έχει μικρή συμμετοχή. Η επιλογή αυτή μπορεί να κόστισε σε ορισμένες ομάδες κυρίως του κέντρου, σε ταλαιπωρία αλλά στον αντίποδα προσέφερε πολλά στο μέλλον της ιστιοπλοΐας ανοικτής θαλάσσης στη χώρα μας. Το γεγονός ότι το Πανελλήνιο συγκεντρώνει την παρουσία πολλών έμπειρων και επωνύμων ιστιοπλόων και αντίστοιχων σκαφών, προσφέρει πολλά στην ανάπτυξη της αγωνιστικής ιστιοπλοΐας τόσο σε επίπεδο πληρωμάτων, αλλά και επιτροπών, ακόμη και φιλοσοφίας διοργάνωσης αγώνων.

Ένα θετικό της φετινής διοργάνωσης ήταν το επίπεδο των ομάδων και ο συναγωνισμός ο οποίος φάνηκε όταν την τελευταία ημέρα 5 ομάδες πάλευαν για τις 3 πρώτες θέσεις και κάθε κούρσα άλλαζε την τελική κατάταξη. Κυριολεκτικά ο νικητής αναδείχτηκε στην τελευταία ιστιοδρομία.

Τέλος ο στίβος του Πατραϊκού εκτός της μοναδικής αμφιθεατρικότητας που διαθέτει, απέδειξε ότι είναι πλούσιος τόσο σε διαδρομές όσο και τακτική σε ανέμους διαφορετικής κατεύθυνσης. Χαρακτηριστικά η διαδρομή των 37.5 μιλίων ήταν ορατή από 3 διαφορετικά αμφιθεατρικά σημεία κατά τα 2/3 της διαδρομής, προσφέροντας κερκίδα που τόσο έχει ανάγκη το άθλημα.

Ο ΑΓΩΝΑΣ

Την Κυριακή 1 Ιουνίου, στην εκκίνηση βρέθηκαν 17 σκάφη από 13 ομάδες ομίλων για το Πανελλήνιο ORCint. και 15 σκάφη στο κύπελλο Club 2014.

Συγκεκριμένα το Απήδαλος Ναύς με την ομάδα του Ν.Ο.Θ., το Code Zero Vodafone με την ομάδα του Ι.Ο.Χίου, το Alsouma Allianz του ΠΟΙΑΘ, το Ventus του ΝΟΤΚ, το Αταλαντη XVI του Ν.Ο.Ε., το Fairytale της ομάδος του Ι.Ο.Βόλου, το Cruella deVille του Ν.Ο.μαρίνας Γουβιών Κερκύρας, το Declare του ΝΟΑΜ, το Blue Line του ΝΑΣΚ Αίολο Καλαμάτας, το Phoinix του Ποσειδώνα Αιγίου, το Δεσποιάνα του ΙΝΟΑιγίου και 5 σκάφη του Ι.Ο.Πατρών, Bidourik, Analemma, Iridini, Μιχάλης, Νηπενθές και Φοίβη.

Στο Κύπελλο Club αντίστοιχα, 13 σκάφη εκκίνησαν, 11 του Ι.Ο.Πατρών, 1 του Α.Ν.Ο.Ζακύνθου και 1 του Ν.Ο.Α.Μ..

Ο Δυτικός άνεμος έδωσε την υπόσχεση για πολλά όρτσα πρίμα, αλλά οι συνεχείς αλλαγές και η αστοχία των υλικών (σημαδούρες), περιόρισαν τις κούρσες σε 2 για το Πανελλήνιο και 1 κούρσα για το κύπελλο Club. Την κανονιά πήρε το Αταλάντη και στις 2 ιστιοδρομίες, με την ομάδα του Ν.Ο.Θεσσαλονίκης να κερδίζει την 1η κούρσα με 2ο την ομάδα της Καλαμάτας και 3ο το Αlsouma. Στην 2η κούρσα νικητής ήταν η ομάδα του Ι.Ο.Χίου με 2ο το Αταλάντη και 3η την ομάδα της Καλαμάτας. Στα Club 1ο το Filinta ακολουθούμενο από το Cher του Ι.Ο.Πατρών με 3ο το ExAnimo από την Ζάκυνθο.

Την Δευτέρα στο μεγάλο αγώνα των 37.5 μιλίων ο Δυτικός ασθενέστερος αλλά χωρίς παγίδες κράτησε σταθερά έως το απόγευμα όπου μετά έκοψε ταλαιπωρώντας ορισμένα int. αλλά κυρίως τον στόλο των Club, με τελευταίο σκάφος να περνάει την γραμμή τερματισμού στις 01.30 την νύκτα. Το Αταλάντη πήρε πάλι την κανονιά αλλά ήταν η σειρά του Alsouma να πάρει την πρωτιά με 2η την ομάδα του Ν.Ο.Θ. και 3η την ομάδα του Ι.Ο.Χίου. Στα club 1ο το Filinta του Ι.Ο.Πατρών με αυτή τη φορά 2ο το Ζακυνθινό σκάφος και 3ο το Cher.

Την Τρίτη δεν βρέθηκε φιλότιμη Ιφιγένεια να θυσιαστεί για τον Ποσειδώνα, έτσι τα σκάφη έμειναν δεμένα αφού Ανατολικός 8 και τοπικά 9 μποφόρ έκανε τον Πατραϊκό ποτάμι παρά θάλασσα.

Η τελευταία ημέρα έβρισκε 5 σκάφη να διεκδικούν τις πρώτες θέσεις, με την ομάδα του ΝΟΘ στους 8 βαθμούς, ακολουθούμενο από το Alsouma 9.5, την ομάδα της Χίου 10.5, το Αταλάντη XVI 14, και την ομάδα του Βόλου στους 20.

Ο άνεμος ανατολικός αρχικά 20 -25 κόμβους (στη συνέχεια σταδιακά μειούμενος) έδινε την ευκαιρία για παράκτια όρτσα – πρίμα, εντυπωσιακές ιστιοδρομίες και τελικά μεγάλες ανατροπές. Το Αταλάντη XVI πήρε και τις 3 κανονιές και έφερε 3 άσσους και σε συνδυασμό με τα πλασαρίσματα στις άλλες θέσεις στις 3 ιστιοδρομίες ανακηρύχτηκε Πανελληνιονίκης για το 2014. Στην πρώτη κούρσα της 4η ημέρας 1η θέση το Αταλαντη, 2η η ομάδα του Βόλου, 3η θέση το Blue Line της Καλαμάτας. Στην επόμενη κούρσα, 1η θέση το Αταλάντη, 2η θέση η ομάδα του ΝΟΘ και 3η θέση το Code zero Vodafone της Χίου. Στην τελευταία διαδρομή ο άνεμος άρχισε να πέφτει σε ένταση αλλά το Αταλάντη πραγματικά πρόλαβε την αλλαγή και πήρε την διαδρομή με 2ο το Code zero Vodafone της Χίου και 3ο το Alsouma Allianz.

Πανελληνιονίκης συνεπώς ανακηρύχτηκε η ομάδα Αταλάντη XVI του Ν.Ο.Ε. με κυβερνήτη τον Γ.Ανδρεάδη, με 2ο το σκάφος Code Zero Vodafone του Ι.Ο.Χίου με κυβερνήτη τον Μ.Μπελέγρη και 3η θέση το σκάφος Απήδαλος Ναύς της ομάδος του Ν.Ο.Θ. με κυβερνήτη τον Π.Ταγαρόπουλο.

Ένα εντυπωσιακό φινάλε του Πανελληνίου που πραγματικά άφησε, εικόνες, στιγμές και εντυπώσεις οι οποίες διαφημίζουν το άθλημα.

Στα Club το Κάπταιν Γιώτης του Ι.Ο.Πατρών έπαιρνε την κανονιά και την νίκη στην 3η ιστιοδρομία με τα αποτελέσματα της γενικής να διαμορφώνονται 1ο το Filinta, 2ο το Cher και 3ο το Καπτ.Γιώτης όλα του Ι.Ο.Πατρών.

Aegean Regatta on 2013-08-17

The Aegean Regatta is an international sailing organization which started in 2001.The organization started having two main goals.On the one hand, it wanted to give the opportunity either to the yachtsmen/women of the capital city of Greece or to the ones of the islands to get to know the islands ...more

Aegean Regatta on 2012-08-18

lesvosnews-aegean_regatta_2012.jpg

The Aegean Regatta is an international sailing organization which started in 2001.The organization started having two main goals.On the one hand, it wanted to give the opportunity either to the yachtsmen/women of the capital city of Greece or to the ones of the islands to get to know the islands ...more

Subscribe to newsletter

Follow us

baxsailingschool facebook baxsailingschool youtube baxsailingschool instagram

Contact

Phone: 2310403643

SUPPORTERS

Copyright 2014 baxsailingschool.gr

Powered by