fbpx
Image not available

Η Εκκίνηση Της Ιστιοπλοικής Περιπλάνησης

Η Εκκίνηση Της Ιστιοπλοικής Περιπλάνησης

Η Εκκίνηση Της Ιστιοπλοικής Περιπλάνησης

 
Loading...
Loading...

Ο Θανάσης γράφει για τους αγώνες του καλοκαιριού 2022!



Αγαπητοί φίλοι,

μέσα Οκτώβρη, και λίγες μέρες πριν την έναρξη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστιοπλοΐας, ήρθε η ώρα για να γράψουμε και δύο λόγια για τις εμπειρίες που ζήσαμε το καλοκαίρι ώστε και οι φίλοι μας να έχουνε την πληροφόρηση που χρειάζεται!

ΚΥΠΕΛΛΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Χρονικά θα ξεκινήσω με τη διοργάνωση του Κυπέλλου Βορείου Αιγαίου που έγινε 30/7-5/8 στο Πόρτο Καρράς με διοργανωτή τον Ν.Ο.Θ. Μια διοργάνωση με μεγάλη παράδοση και ο πιο σημαντικός αγώνας στο βόρειο Αιγαίο. Στον αγώνα συμμετείχαμε με δύο σκάφη στην κατηγορία ORC performance (BAXIMUSELLINIXX) και ένα σκάφος στην ORC sport (MARAKI-PLUS CONSTRUCTION).

Αξίζει να αναφέρω την παρουσία και δύο σκαφών που αποκτήθηκαν από μαθητές της σχολής, του Αχιλλέα Τριανταφυλλίδη (NEMO) και του Δημήτρη Ζάχου (FAIRYTALE), και επανδρωμένα από μαθητές της σχολής μας, συμμετείχαν στους αγώνες. Ευχόμαστε ολόψυχα η αρχή να έχει το ξεκίνημα μιας επιτυχημένης συνέχειας. Εμείς θα είμαστε δίπλα τους σε ότι χρειαστεί και μας ζητηθεί! Τι πιο όμορφο για μια σχολή από το να προσφέρει στην ιστιοπλοϊκή κοινότητα νέα μέλη και ιδιοκτήτες σκαφών?

Τα σκάφη μας έφθασαν στην όμορφη μαρίνα του Πόρτο Καρράς το απόγευμα της Παρασκευής 29/7 και την επόμενη  ύστερα από κάποιες ώρες δουλειάς ώστε να ετοιμαστούν για τις υποχρεώσεις τους, βγήκαμε για μια προπόνηση. Κάτι που επαναλάβαμε και την Κυριακή σε συνδυασμό με έλεγχο και καθαρισμό των υφάλων. Το βράδυ της ίδιας μέρας παρακολουθήσαμε το skipper’s meeting και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η τελετή έναρξης στο ξενοδοχείο Meliton.

Δευτέρα ήταν η μέρα της πρώτης ιστιοδρομίας. Η ένταση του αέρα χαμηλή. Μας ανακοινώθηκε ότι θα γίνει η offshore διαδρομή και σωστά επιλέχθηκε μια διαδρομή περίπου 20 ν.μ. λόγω του αέρα. Εκκίνηση-σημαδούρα στον Άγιο Νικόλαο (Παλιούρι), καβατζάρισμα δεξιά της Κελύφου και τερματισμός στο Πόρτο Καρράς.

Ξεκινήσαμε τον αγώνα με ένταση 4-6 knots Γαρμπή και στα μέσα της διαδρομής ανέβηκε στα 8-10 knots γυρίζοντας  αριστερά σε νοτιά οπότε η αρχική μονομπρατσιά μετατράπηκε σε όρτσα και ξεκίνησε το παιχνίδι τακτικής μεταξύ των σκαφών.

Το ELLINIXX FAR AWAY εκμεταλλεύτηκε τις αλλαγές του αέρα και πήγε στην πρώτη σημαδούρα με σημαντικό πλεονέκτημα, με τα ELLINIXX και BAXIMUS να ακολουθούν. Πιο πίσω δημιουργήθηκαν σημαντικές διαφορές.

Βιράραμε τα μπαλόνια, αρχικά, κλειστή πλαγιοδρομία. Ύστερα από 2 ν.μ. με πορεία προς Κέλυφο σιγοντάρισε, με τον αέρα σταδιακά να ανεβάζει ένταση, φτάνοντας ακόμη και τα 13-14 knots.

Καβατζάραμε χωρίς σημαντική καθυστέρηση το νησί και δεξήνεμα, αρχικά χωρίς μπαλόνια, στοχεύσαμε για Πόρτο Καρράς.

Στο τελευταίο μίλι καταφέραμε να βιράρουμε μπαλόνια, κάνοντας μια ζόρικη κλειστή πλαγιοδρομία με φρέσκια μπουκαδούρα.

BAXIMUS και ELLINIXX πήραν 1η και 2η θέση ενώ το ELLINIXX FAR AWAY έχασε έδαφος λόγω του αέρα στα πρύμα και έκανε αναπάντεχα ένα κακό αποτέλεσμα.

Στα ORC sport κέρδισε ο ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ με το MARAKI-PLUS CONSTRUCTION να παίρνει τη 2η θέση.

Την επόμενη μέρα, το πρόγραμμα είχε αγώνες όρτσα-πρύμα. Ο αέρας ήταν από τις 180-200ο στα 7-10 knots με μικρές συνεχείς αλλαγές. Σταθερά θέσεις στην τριάδα για τα BAXIMUS και ELLINIXX ενώ άρχισε να ανεβαίνει και το ELLINIXX FAR AWAY, δείχνοντας σε μια πρώτη εκτίμηση πως αυτά τα σκάφη έβαλαν ισχυρή υποψηφιότητα για τη νίκη στη διοργάνωσης. Το TAMUMM, με σταθερά αποτελέσματα, δείχνει να μπορεί και να θέλει να απειλήσει. Τα sport boats επίσης δείχνουν ότι μπορούν να κάνουν τη ζημιά αλλά έχουν αστάθεια στα αποτελέσματα.

Τετάρτη 3/8 με ένα ΝΔ αέρα 8-10 knots η επιτροπή αγώνα φέρει εις πέρας άλλες δύο ιστιοδρομίες Ο-Π (όρτσα-πρύμα). Ο αέρας σε όλη τη διάρκεια των αγώνων είχε μικρές αλλαγές, μένοντας όμως από ΝΔ διεύθυνση. Τα BAXIMUS & ELLINIX FAR AWAY πήραν από μία πρωτιά. Το ELLINIXX σε σταθερά καλές θέσεις στην τριάδα και κοντά σε αυτήν.

Πέμπτη 4/8 ξεκινάμε με αγώνα Ο-Π (όρτσα-πρύμα). Ένας βοριάς αρκετά δυνατός αλλά με τρομερές αλλαγές σε ένταση 6-18 knots και διεύθυνση 350-40ο δίνει χώρο για απρόβλεπτα αποτελέσματα. Τελικά επικρατούν τα sport boats με το ELLINIX FAR AWAY να πλασάρεται στην 3η θέση. Αφού ολοκληρώθηκε ο αγώνας Ο-Π, η αστάθεια του αέρα υποχρεώνει την επιτροπή αγώνα να κάνει τον inshore αγώνα με καβατζάρισμα Παπαδιάς και πίσω, απόστασης περίπου 5,5 νμ. Ο αγώνας ξεκινά με ανατολικό αέρα σε κλειστή πλαγιοδρομία δεξήνεμα. Διαφορετικές τακτικές από τα σκάφη. Τα περισσότερα σηκώνουν μπαλόνια. Σύντομα γίνεται αλλαγή και ο αέρας γύρισε σε ΝΔ όποτε βρεθήκαμε όλοι να αρμενίζουμε δεξήνεμοι όρτσα για τη σημαδούρα στην Παπαδιά. Καβατζάραμε με 10 knots ένταση, βιράραμε μπαλόνια και γρήγορα η ένταση ανέβηκε στα 15-17 knots. Οι ταχύτητες αυξήθηκαν και οι ιστιοπλόοι απόλαυσαν αυτήν την πλεύση που στο τέλος έφερε το sport boat HELLENIC POLICE να κερδίζει. Το TAMUMM, βρίσκοντας ένταση και γωνία που το βόλευε, ανέπτυξε εκπληκτική ταχύτητα, παίρνοντας τη 2η θέση και το BAXIMUS την 3η. Το GRANMAX συνεχίζει να απειλεί και τα ELLINIX FAR AWAY & ELLINIXX έγραψαν ένα άσχημο αποτέλεσμα.

Η βαθμολογία ως τώρα δείχνει ότι BAXIMUS & ELLINIX FAR AWAY με σταθερά, καλά αποτελέσματα έχουν τον πρώτο λόγο για την τελική επικράτηση. Το ELLINIXX φέρνοντας δύο μέτρια αποτελέσματα, αρχίζει να απειλείται από τα TAMUMM, GRANMAX & HELLENIC POLICE.

Η Παρασκευή 5/8 είναι κρίσιμη μέρα που θα κρίνει αν το ELLINIX FAR AWAY θα μπορέσει να επικρατήσει του BAXIMUS στη μάχη για την πρώτη θέση. TAMUMM, GRANMAX, HELLENIC POLICE & ELLINIXX θα δώσουν την μάχη τους για την τρίτη θέση της γενικής βαθμολογίας.

Η επιτροπή αγώνα δίνει εκκίνηση πρωί ώστε να προλάβει τον βοριά για Ο-Π. Τελικά καταφέρνει να κάνει μόνο έναν αγώνα όπου κερδίζει το ELLINIX FAR AWAY ακολουθούμενο από το BAXIMUS αλλά χωρίς ουσιαστικά να μειώσει αρκετούς πόντους από την γενική βαθμολογία, κάτι που δίνει τον τίτλο στο BAXIMUS.

Ο τελευταίος αγώνας γίνεται τελικά inshore.

Εκκίνηση καβατζάρισμα σημαδούρας στο Ν. Μαρμαρά, περίπλους  Κελύφου και τερματισμός στο Π. Καρράς. Αρχικά επικράτησε ένας βοριάς με μέτρια ένταση αλλά, καβατζάροντας τη σημαδούρα του Ν. Μαρμαρά, η ένταση έπεσε και τα σκάφη με αυτές τις συνθήκες έφθασαν στη δυτική πλευρά της Κελύφου. Μια άπνοια έφερε τα σκάφη που ακολουθούσαν δίπλα στα προπορευόμενα και ουσιαστικά ο αγώνας επανεκκίνησε, βγαίνοντας από την σκιά της Κελύφου όλοι μαζί. Αρχικά με βοριά που δυνάμωσε και στη συνέχεια με νοτιά εξίσου δυνατό. Οι άνεμοι από τις δύο διευθύνσεις έδωσαν ραντεβού στην διαδρομή των ιστιοπλόων με αμείωτη την έντασης του μετατρέποντας την έκβαση του αγώνα σε άλυτο γρίφο για το ποιος θα επικρατήσει. Όλες αυτές οι μεταβολές ευνόησαν τα δύο sport boats HELLENIC POLICE & JIMANIA, ακολουθούμενα από το ELLINIXX FARR AWAY.

Τελικοί νικητές του ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 2022 κατηγορία ORC performance ήταν

 1ο BAXIMUS, 2o ELLINIX FAR AWAY & 3o HELLENIC POLICE

Αυτά λίγο πολύ συνέβαιναν στον στίβο των ORC performance.

Στην κατηγορία ORC sport, επίσης έγινε μεγάλη μάχη, μιας και το επίπεδο σκαφών και πληρωμάτων έχει ανέβει και ο συναγωνισμός ήταν έντονος. Το MARAKI-PLUS CONSTRUCTION επικράτησε στην τελική βαθμολογία, ιδιαίτερα μετά τις δύο πρωτιές στα Ο-Π της προτελευταίας μέρας όπου έκανε φοβερή εμφάνιση, αντάξια της δουλειάς που κάνουμε στις προπονήσεις. 2ος νικητής το ASSANTE & 3ος ο ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ.

Σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας και οι τρείς ομάδες της σχολής μας δούλεψαν εξαιρετικά. Με ομαδικότητα με συνέπεια και ανταγωνιστικότητα. Ήταν παρέα ακόμα και στις στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσης. Τέλος, αφού όλοι συμμετείχαν στην αποκατάσταση των σκαφών και στην προετοιμασία για το επόμενο ιστιοπλοϊκό ραντεβού της AEGEAN REGATTA επέστρεψαν σπίτι κρατώντας στη μνήμη όμορφες ιστιοπλοϊκές αναμνήσεις, τροφή για το μέλλον!!

AEGEAN REGATTA

Το ιστιοπλοϊκό ραντεβού των σκαφών της σχολής μας που θα συμμετείχαν στην AR 2022 (AEGEAN REGATTA) , ήταν στη Ληναριά της Σκύρου στις 16/8. Ύστερα από ολιγοήμερες διακοπές, αφού ολοκληρώσαμε τις υποχρεώσεις μας στο ΚΥΠΕΛΛΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, χαρήκαμε πολύ που συναντηθήκαμε όσοι επέβαιναν στα σκάφη για το delivery ως την Ικαρία. Τα σκάφη MARAKI-PLUS CONSTRUCTION, BAXIMUS, ELLINIXX και το FAIRYTALE του Δημήτρη Ζάχου με πλήρωμα νεαρούς ιστιοπλόους του Ο.Φ.Θ. αλλά και το NORTHWIND, ως σκάφος συνοδείας.

Όλοι μαζί ξεκινήσαμε την επόμενη μέρα για Ψαρά με μπουνάτσα. Εκεί μας συνάντησε και το KRAKEN. Αποφασίσαμε να μείνουμε μία μέρα επιπλέον στα Ψαρά για ξεκούραση, απολαμβάνοντας τις ομορφιές και την ησυχία του νησιού. Αναχωρήσαμε την επομένη το πρωί με έναν μέτριας έντασης μαΐστρο  για τον Άγιο Κήρυκο της Ικαρίας, όπου και φθάσαμε λίγο πριν βραδιάσει.

Σάββατο 22/8 και Κυριακή έγιναν δουλειές στα σκάφη, έλεγχοι από τις επιτροπές της διοργάνωσης και απολαμβάνοντας κάποιες παραλίες και ταβερνάκια με τοπικές λιχουδιές. Το βράδυ της Κυριακής έγινε η τελετή έναρξης στη μαρίνα του νησιού και τη Δευτέρα στις 11:00 δόθηκε η εκκίνηση της πρώτης ιστιοδρομίας για τους Φούρνους. Η επιτροπή αγώνα ενημέρωσε νωρίς για τη πρόθεσή της να περιορίσει τη διαδρομή στα 11 ν.μ. από 23 ν.μ. εξαιτίας της άπνοιας. Κάτι πολύ σπάνιο για εκείνα τα μέρη.

Όντως η μπουνάτσα που επικράτησε κούρασε αρκετά τους ιστιοπλόους. Τα performance σκάφη χρειαστήκαμε περίπου 3 ώρες για να τερματίσουμε. Ύστερα από το καβατζάρισμα της offset σημαδούρας πήραμε πορεία για την νησίδα Αλατσονήσι. Ένα ΝΔ αεράκι 3-5 knots μας βοήθησε να φθάσουμε και να καβατζάρουμε, ύστερα από δεξήνεμη μονόμπρατση πλεύση. Στη συνέχεια κάναμε περίπου 7 ν.μ. πρίμα με λίγο αέρα και πολλή τακτική για να αποφύγουμε σημεία χωρίς αέρα. Το BAXIMUS πήρε την πρώτη θέση και το ELLINIXX την 4η. Το KRAKEN από το ξεκίνημα βρέθηκε στην πρώτη θέση στην κατηγορία ORC sport και όταν σήκωσε μπαλόνι άνοιξε μεγάλη διαφορά κερδίζοντας τον αγώνα στην κατηγορία του, κάνοντας τη μεγάλη έκπληξη, μιας και η ομάδα του συμπληρώθηκε τελευταία στιγμή και υπήρχε ζήτημα ομοιογένειας. Το MARAKI-PLUS CONSTRUCTION βγήκε 4ο, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να πρωταγωνιστήσει στη διοργάνωση.’

Μεσημέρι δέσαμε στο νέο λιμάνι των Φούρνων. Το βράδυ ο δήμος με τη διοργάνωση πρόσφεραν ένα όμορφο γλέντι, μετά την απονομή των επάθλων στους νικητές της πρώτης ιστιοδρομίας. Το νησί μάς άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις για την άγρια ομορφιά του, την απλότητα και τους φιλόξενους ανθρώπους, το φαγητό, τα καλαίσθητα μαγαζάκια και τους πολλούς υπήνεμους κόλπους με όμορφες παραλίες για αρόδου παραμονή. Ένας όμορφος ιστιοπλοϊκός προορισμός και όχι για μία μέρα.

Την επόμενη μέρα λύσαμε από το λιμάνι και πήγαμε στο σημείο όπου θα δινόταν η εκκίνηση. Η άπνοια που επικρατούσε ανάγκασε σωστά την επιτροπή αγώνα να σηκώσει follow me. Τελικά 10 ν.μ. πριν το Αγαθονήσι φρεσκάρισε ένα ΝΔ αεράκι 6-8 knots και δόθηκε η εκκίνηση. Αρχικά αρμενίσαμε δεξήνεμα κλειστή πλαγιοδρομία με μπαλόνι και στη μέση της διαδρομής σιγοντάρισε και η πλεύση έγινε πρίμα. Ένα με δύο ν.μ. πριν τον τερματισμό φατσάρισε περίπου 35ο και δυνάμωσε λίγο ακόμα. Τερματίσαμε χωρίς ιδιαίτερη ταλαιπωρία σε λιγότερο από 2 ώρες. Η ΑΝΑΤΕΛΟΥΣΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ κέρδισε, αφήνοντας δεύτερο το BAXIMUS  και τρίτο το GRANMAX.

Η έκπληξη του KRAKEN  στα ORC sport επαναλήφθηκε με άλλη μία πρωτιά και το σκάφος έβαλε σοβαρή υποψηφιότητα για τις πρώτες θέσεις της τελικής βαθμολογίας. Το MARAKI-PLUS CONSTRUCTION, παίρνοντας πρόωρη εκκίνηση, και αφού επανόρθωσε, έμεινε πίσω.

Για όσους πήγαν για πρώτη φορά στο Αγαθονήσι η εικόνα που αντίκρυσαν ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Γραφικό, απλό, λιτό, όμορφο, φιλόξενο!

Είναι να απορείς πως καταφέραμε 60 σκάφη να δέσουμε στο μικρό λιμανάκι.

Η ταλαιπωρία με την έλλειψη δωματίων, με ότι σημαίνει για την υγιεινή όλων αυτών των ανθρώπων, μπαίνει σε δεύτερη μοίρα μπροστά στην αξία της παρουσίας μας σε αυτό το ακριτικό νησί. Το γλέντι που στήθηκε μετά τις απονομές αποζημίωσε όλους τους ιστιοπλόους, που ήρθαν σε επαφή με τους νησιώτες. Το ξενύχτι, δεύτερο στη σειρά, το προσπεράσαμε γρήγορα αφού περάσαμε όμορφα.

Το επόμενο πρωί ξυπνήσαμε με συννεφιά. Οι καταιγίδες ήταν γύρω γύρω και υπήρχε η ανησυχία μιας και υπήρχε κύμα καταιγίδων σε όλη τη χώρα. Προορισμός μας το Πυθαγόρειο της Σάμου.

Τελικά φορέσαμε νιτσεράδες αλλά τη γλυτώσαμε με ένα ψιλόβροχο. Η εκκίνηση δόθηκε και παραπλεύσαμε τη δυτική πλευρά του νησιού αριστερήμη κλειστή πλαγιοδρομία. Βγαίνοντας βόρια του νησιού, βιράραμε μπαλόνια. Λίγο αργότερα φρεσκάρισε, φατσάρισε και η ένταση ανέβηκε στα 12-14 knots. Μάινα τα μπαλόνια για κάποια μίλια πριν τα ξαναβιράρουμε 2-3 μίλια πριν τον τερματισμό.

Στα ORC performance επικράτησε η ΑΝΑΤΕΛΟΥΣΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ με τον ΕΡΥΤΟ COSMOTE στη δεύτερη θέση, το GRANMAX τρίτο και το ELLINIXX στην 4η θέση.

Στα ORC sport κέρδισε το MELIPLOE ενώ το MARAKI-PLUS CONSTRUCTIONήταν στην Πέμπτη θέση και το KRAKEN στην 10η θέση.

Η επόμενη μέρα ήταν μέρα ξεκούρασης που την είχαν ανάγκη όλοι. Τα πληρώματα ξεχύθηκαν στις όμορφες παραλίες της Σάμου για μπάνιο και διασκέδαση.

Όλοι εκτός του BAXIMUS, που εκμεταλλεύθηκε το κενό για μία προπόνηση, ώστε το πλήρωμα να δέσει καλύτερα. Η ομάδα αυτή δημιουργήθηκε για την regatta και η έλλειψη ομοιογένειας ήταν εμφανής. Οπότε ενόψει των απαιτητικών Ο-Π η προπόνηση ήταν μονόδρομος, κάτι που το ζήτησε όλο το πλήρωμα.

Την Παρασκευή 26/8 μετά από μία ώρα αναβολή δόθηκε η εκκίνηση για τα Ο-Π (δύο ιστιοδρομίες). Ο άνεμος ήταν ΝΔ. Στην πρώτη ιστιοδρομία 8-12 knots ενώ στη δεύτερη 14-18 knots. Το στήσιμο του στίβου ήταν εξαιρετικό και οι ομάδες έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, κάτι που το δείχνουν και οι πολύ μικρές διαφορές χρόνου στον τερματισμό. Μεγάλος νικητής και φαβορί για την τελική επικράτηση το ΑΝΑΤΕΛΟΥΣΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ. Καλά αποτελέσματα για το BAXIMUS που εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση της γενικής με μικρές ελπίδες να κάνει την έκπληξη στον τελευταίο αγώνα.

Πολύ καλά πήγε και το ELLINIXX που όλα πλέον δείχνουν ότι θα παλέψει με το GRANMAX για τη 3η θέση της τελικής βαθμολογίας στον τελευταίο αγώνα.

Στα ORC sport, σε παράκτια διαδρομή μπροστά στο Πυθαγόρειο, το MARAKI-PLUS CONSTRUCTION κέρδισε τον αγώνα και πλασαρίστηκε στην τριάδα της γενικής με σοβαρές ελπίδες να διεκδικήσει ακόμα και την πρωτιά. Το KRAKEN ήταν 7ο, κάνοντας άλλο ένα καλό αποτέλεσμα. Η τελευταία ιστιοδρομία για το Βαθύ Σάμου έμελλε να γίνει η μητέρα των μαχών για πολλά σκάφη που διεκδικούσαν θέση στην τριάδα και των δύο κατηγοριών.

Η μπουνάτσα που επικρατούσε τέντωσε νεύρα και ιστιοπλοϊκές αισθήσεις, αμέσως μετά την εκκίνηση και σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Στα στενά της Μυκάλης έγιναν πολλά. Κάποιες φορές τα πίσω σκάφη πλησίαζαν, κάποιες το αντίθετο. Ο στόλος μοιράστηκε δεξιά και αριστερά. Στο τέλος όλοι μαζί «ξαναπήραμε» εκκίνηση από το ΝΑ κάβο της Σάμου, στοχεύοντας βόρια. Η ανατολική πλευρά του νησιού έκρυβε μπουνάτσα ενώ βόρια του νησιού υπήρχε ένα αεράκι. Όποιος καταφέραμε να μπει πρώτος σε αυτόν τον μαΐστρο θα άνοιγε μεγάλη διαφορά. Όντως έγινε το αναμενόμενο και στον τερματισμό στα ORC performance πρώτο ήταν το BAXIMUS, 2η η ΑΝΑΤΕΛΟΥΣΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ και 3ος ο ΒΟΡΡΑΣ.

Στα ORC sport το MARAKI-PLUS CONSTRUCTION ήταν 8ο και το KRAKEN 26ο.

Στην τελική βαθμολογία στα ORC performance ήταν:

  1. ΑΝΑΤΕΛΟΥΣΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
  2. 2. BAXIMUS
  3. 3. GRANMAX
  4. 4. ELLINIXX

Ενώ στην κατηγορία ORC sport ήταν:

  1. MELIPLOE
  2. 2. MARAKIPLUS CONSTRUCTION
  3. 3. KRAKEN

Οι καλές εμφανίσεις έφεραν και φοβερά αποτελέσματα στους ιστιοπλόους των ομάδων της σχολής μας που χάρηκαν την συμμετοχή τους στη φετινή AEGEAN REGATTA δίνοντας ραντεβού του χρόνου στην AEGEAN REGATTA 2023 (Λήμνος-Μόλυβος-Ψαρά-Καρδάμυλα Χίου).

Ένας αγώνας τελειώνει στο στίβο από όπου θα προκύψει μία βαθμολογία, που δείχνει το βαθμό επιτυχίας μιας ομάδας αλλά συχνά δεν αποτυπώνει και το μέγεθος της προσπάθειας που έγινε και από τα υπόλοιπα σκάφη (κάποια ατυχία, κάποια λάθος επιλογή, μια ζημιά και κυρίως το timing του καιρού, δηλαδή αν στην κατάλληλη στιγμή βρεθείς στο λάθος σημείο). Συγχαρητήρια στους νικητές αλλά και σε όλους για την μεγάλη προσπάθεια!

Η συμμετοχή σε έναν αγώνα, ιδιαίτερα σε αυτούς που είναι μακριά από τη βάση των σκαφών, ξεκινά με ένα delivery και ολοκληρώνεται με ένα δεύτερο που επιστρέφει τα σκάφη στη βάση τους. Αρκετά παιδιά βοήθησαν στις πολυήμερες διαδρομές και τους ευχαριστώ πολύ για αυτό. Ταυτόχρονα όμως κέρδισαν και νέες εμπειρίες που συνεπάγονται από το πέρασμα του Αιγαίου.

Δεν αναφέρομαι ποτέ ονομαστικά στους πρωταγωνιστές στις νίκες των σκαφών δεδομένου ότι πρόκειται για ομαδική δουλειά. Θα κάνω όμως το αντίθετο για τους ανθρώπους  που συνέβαλαν στην προσπάθεια μετακίνησης των σκαφών εθελοντικά.

Να σταθώ ιδιαίτερα στην Δήμητρα Κουρίκου που στον πρώτο της μεγάλο αγώνα οργάνωσε τη διαμονή των πληρωμάτων και έβγαλε τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Ικαρία σαν πολύπειρος ιστιοπλόος πάνω σε ένα δύσκολο σκάφος.

Τον Νικόλα Κανάρη που θυσίασε μέρες διακοπών για να βοηθήσει στην επιστροφή των σκαφών.

Τον ιστιοπλόο Νίκο Μπάνεβ που όποτε του ζητηθεί και για ότι του ζητηθεί, ακούραστα τρέχει να βοηθήσει χωρίς πολλά λόγια. Την Μαρία Κλούρα που συμπλήρωσε ιδανικά την ομάδα που επέστρεψε το KRAKEN.

Τον Θωμά Κυριακού που, αφού ολοκλήρωσε εθελοντικά το delivery του σκάφους συνοδείας με την παρέα του (μαθητές της σχολής), έτρεξε στον αγώνα, βοήθησε και στο delivery της επιστροφής σε δύο σκάφη με την συμβολή και του Νίκου Τερζίδη.

Τέλος, τον Πάνο Πάμπαλο και τον Πέτρο Μυτή που ήταν καπετάνιοι του σκάφους συνοδείας τόσο στη διάρκεια της Aegean Regatta, όσο και στην επιστροφή του σκάφους στην Θεσσαλονίκη.

Αν λησμόνησα να αναφέρω κάποιο όνομα ζητώ συγγνώμη. Άλλωστε είχα την τύχη να με βοηθήσουν τόσοι πολλοί εθελοντές κάτι που με κάνει αισιόδοξο για αυτά που έρχονται και για την ποιότητα των ανθρώπων που εκπαιδεύονται και ασχολούνται με την ιστιοπλοΐα!

Για όλους αυτούς τους λόγους αλλά και πολλούς ακόμα, πρώτα θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα αυτά τα παιδιά για τον εθελοντισμό τους αλλά και τη θέληση να βοηθήσουν την μεγάλη προσπάθεια που έγινε πριν και μετά τους αγώνες!

Στη συνέχεια όλους όσους βρεθήκαμε δίπλα δίπλα στα τέσσερα σκάφη της σχολής και ζήσαμε παρέα όλη την εμπειρία που απορρέει από την AEGEAN REGATTA 2022 και να ευχηθώ το καλύτερο ιστιοπλοϊκό μέλλον για όλους σας γιατί το αξίζετε!

Θα ήμουν αγνώμων αν έκλεινα το κείμενο χωρίς να εκθειάσω τους Γιώργο Παπαδόπουλο, Δημήτρη Μαράκη και Θόδωρο Τσακάλη γιατί χωρίς αυτούς να σας εμπνέουν και να σας καθοδηγούν δεν θα κάναμε τίποτα.

Γιώργο, Δημήτρη, Θοδωρή σας ευχαριστώ πολύ!

Το κείμενο για διάφορους λόγους άργησε να αναρτηθεί. Στη διάρκεια των ημερών που πέρασαν έγινε αλλαγή της τοποθεσίας αλλά και ημερομηνίας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Πειραιάς 13-17/10!

Δε χρειάστηκε να το συζητήσουμε πολύ και αφού υπήρχε η ανάλογη διάθεση από τα πληρώματα μας αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε. Μία νέα περιπέτεια με τους γνωστούς κυβερνήτες, κάποια νέα πληρώματα αλλά και εθελοντές για την αφανή δουλειά θα μας δώσουν τροφή για νέες αφηγήσεις σύντομα. Εύχομαι το επόμενο κείμενο που θα φορά αυτό τον αγώνα να περιέχει αντίστοιχη όμορφη αθλητική προσπάθεια και καλά αποτελέσματα!

Ως τότε να περνάτε καλά!!!

Θανάσης Μπαξεβάνης

/

Subscribe to newsletter

Follow us

baxsailingschool facebook baxsailingschool youtube baxsailingschool instagram

Contact

Phone: 2310403643

SUPPORTERS

Copyright 2015 baxsailingschool.gr

Powered by